ΕΕΠΑΑ Θεσσαλονίκης

Σεμινάρια

Παΐζη Όλγα

Έκφραση Συναισθημάτων

Η σημασία της κατανόησης και έκφρασης συναισθημάτων των ατόμων με ΔΑΦ.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σύντομο Βιογραφικό

Η  κα  Παΐζη  Όλγα είναι ψυχοπαιδαγωγός (πτυχίο ΑΠΘ ειδίκευση ψυχολογία)  με εξειδίκευση στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές από το πανεπιστήμιο του Nottingham στην Αγγλία (Μaster of education, special needs).
  Έχει μετεκπαίδευση στην Προσωποκεντρική Συμβουλευτική.
  Παρέχει υπηρεσίες ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης, ως ελεύθερη επαγγελματίας, σε παιδιά  με δυσκολίες στην κοινωνική αλληλεπίδραση και στο φάσμα του αυτισμού. Επίσης παρέχει υπηρεσίες συμβουλευτικής γονέων.
  Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια των σεμιναρίων Gordon  «Εκπαίδευση αποτελεσματικού γονέα»  «Εκπαίδευση Αποτελεσματικού δασκάλου», τα οποία διεξάγει τα τελευταία 14 χρόνια. 
  Έχει παρουσιάσει ποικίλες εισηγήσεις  συμμετέχοντας σε ημερίδες και σεμινάρια  Επιμόρφωσης δασκάλων, γονέων και στελεχών ψυχικής υγείας.
   Συμμετείχε στην ομάδα συγγραφής αναλυτικών προγραμμάτων για παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, του παιδαγωγικού ινστιτούτου.
  Συχνά συνεργάζεται με παιδικούς σταθμούς συντονίζοντας σεμινάρια για γονείς και παρέχοντας υπηρεσίες συμβουλευτικής σε γονείς και νηπιαγωγούς.

Περιγραφή

Η σημασία της κατανόησης και έκφρασης συναισθημάτων
Τι είναι Συναισθηματική νοημοσύνη.
Η ικανότητα ενσυναίσθησης

Οι δυσκολίες που έχουν τα παιδιά στο φάσμα του αυτισμού

  • Στην κατανόηση συναισθημάτων
  • Στην έκφραση συναισθημάτων
  • Στην ικανότητα ενσυναίσθησης

Η εκπαίδευση των παιδιών στην κατανόηση κι έκφραση συναισθημάτων μέσω ευκαιριών που δίνονται στην καθημερινή ζωή

Έκφραση συναισθημάτων στην καθημερινότητα :

  • ΠΩΣ ΑΚΟΥΩ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ
  • ΠΩΣ ΜΙΛΑΩ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΣΥΝΔΕΩ ΜΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

 

Αναπτύσσοντας ΤΟ ΝΟΙΑΞΙΜΟ και την ικανότητα ενσυναίσθησης

Η εκπαίδευση των παιδιών στην κατανόηση κι έκφραση συναισθημάτων μέσω του παιχνιδιού

Η εκπαίδευση των παιδιών στην κατανόηση κι έκφραση συναισθημάτων μέσω εκπαιδευτικών υλικών και βιβλίων

Σε ποιους απευθύνεται;

Το σεμινάριο είναι αποκλειστικά για τους ενεργά μέλη και του εθελοντές του παραρτήματος ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Προαπαιτούμενα Σεμινάρια ή γνώσεις

Δεν είναι απαραίτητες γνώσεις ή ικανότητες για να παρακολουθήσει κάποιος το παρόν σεμινάριο

Βεβαίωση Σεμιναρίου

Δεν θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής σεμιναρίου στα μέλη.

Στους εθελοντές δεν δίνεται βεβαίωση για κάθε σεμινάριο ξεχωριστά. Στο τέλος της χρονιάς θα παραλάβουν βεβαίωση με τις συνολικές ώρες εθελοντισμού και με τα συγκεντρωτικά σεμινάρια που έχουν παρακολουθήσει.

Επικοινωνία

Για θέματα του σεμιναρίου μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω mail στο seminars@thess-autismgreece.gr ή τηλεφωνικά στο 6980409550 κος Χουζανάς Παύλος.

Ομιλητής

Παϊζη Ολγα

Ψυχοπαιδαγωγός

ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΕΕΠΑΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Υποβολή Ερωτήσεων | Q&A

Μπορείτε να ρωτήσετε τον εισηγητή θέματα που θα θέλατε να συζητηθούν ή να απαντηθούν κατά την διάρκεια του σεμιναρίου.

Οι ερωτήσεις και απαντήσεις θα αναρτηθούν στην παρούσα σελίδα μετά από το τέλος του σεμιναρίου

Θερμή παράκληση οι ερωτήσεις να είναι σύντομες, μέσα στην θεματολογία και να είναι γενικής υφής. Δεν είναι δυνατόν να γίνουν διαγνώσεις ή εξατομικευμένες παρεμβάσεις μέσα από το παρόν Q&A

Για να υποβάλετε ερώτηση θα πρέπει να είστε συνδεδεμένος σαν μέλος ή εθελοντής του παραρτήματος Θεσσαλονίκης

| ΕΠΟΜΕΝΑ |

Dr. Ιατρού Γιώργος

Φοβίες

Ποια η διαφορά του συναισθήματος του φόβου από την φοβία και ποια η λειτουργία τους στα παιδιά με διαταραχή αυτιστικού φάσματος; Πώς μπορεί να τις αντιμετωπίσει ένας γονιός και ποιοι είναι οι ενδεδειγμένοι τρόποι παρέμβασης από τους εκπαιδευτές/θεραπευτές;

Dr. Κοσσυβάκη Λίλα

Προωθώντας την επικοινωνία

Στο σεμινάριο θα μιλήσουμε για την επίδραση των νευρο-τυπικών (μη-αυτιστικών) στην επικοινωνία των αυτιστικών.

Dr. Βογινδρούκας Ιωάννης

Κοινωνική Επικοινωνία

Με το όρο κοινωνική επικοινωνία αναφερόμαστε στην σύνθεση των κοινωνικών και επικοινωνιακών ικανοτήτων. Ικανοτήτων που θα μας επιτρέψουν να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά στα διάφορα κοινωνικά περιβάλλοντα.

Καντάκου Φωτεινή

Σίτιση

Η διατροφή παιδιών με ΔΑΦ αποτελεί καθημερινή πρόκληση για τους γονείς και τους φροντιστές.Στην παρούσα συνάντηση θα διακινήσουμε από κοινού το ζήτημα της τροφικής επιλεκτικότητας στα πλαίσια της διαταραχής του αυτιστικού φάσματος.

Ναγοπούλου Πέπη

Αισθητικοκινητικές Διαταραχές στις ΔΑΦ

Στο σεμινάριο θα μιλήσουμε για τις Αισθητικοκινητικές Διαταραχές στις ΔΑΦ

Κοκμοτός Παναγιώτης

Η χρήση των Κοινωνικών Ιστοριών

Οι κοινωνικές Ιστορίες αποτελούν ενα χρήσιμο εργαλείο για τα άτομα με ΔΑΦ.

Αλεξάνδρου Στράτος

Αυτορύθμιση στις ΔΑΦ

Στο σεμινάριο θα μιλήσουμε για την διαδικασία της αυτορύθμισης στα άτομα με ΔΑΦ